Gepost door: wfobel | juli 30, 2010

Hello world!

Onder niet aflatende druk van guru’s, vrienden, internet afficionado’s ben ik een ander mens geworden.

Eerst was het schoorvoetend toegeven dat een iphone toch wel leuker is dan de Nokia’s en Samsungs waarmee ik vroeger de klus klaarde. LInkedin is mijn natuurlijke biotoop, ook zakelijk, dus daar moest niemand me iets over leren. Facebook daarentegen, dat was iets voor kinderen.

Nu niet meer. Ik ‘zit’ op facebook, ik  sta erop, weliswaar nog niet zoals de echte met een public display of private life waar je niet goed van wordt, maar toch, ik ben aanwezig.

Toen kwam Twitter aan de beurt. zoals u ziet, hier rechts, ik ben mee, met het sociaal geweld, ik tweet dat het een lust is. De meerwaarde ontgaat me voorlopig nog, maar iedereen heeft me verzekerd dat ik het wel zal begrijpen, na verloop van tijd… Ik vertrouw ‘iedereen’.

En nu dus de blog. Omdat ik dingen te vertellen heb, dingen te delen ook. Of dat interessant zal zijn, dat valt nog af te wachten. Of ik het volhoud evenzeer.

En nu ga ik werken.


Plaats een reactie

Categorieën